16 תשובות
חחח ראיתי את זה שנה שעברה ובכיתי מלא
אבל חכי לעונה 3
אבל חכי לעונה 3
אל תדאגי בעונה שלושה רק נהיה גרוע יותר
ואני לא
ואני לא
היה לי קצת עצוב אבל לא בכיתי
שואל השאלה:
יואו ליאן רוזנברג יא רעה למה לעשות דווקא ככה
יואו ליאן רוזנברג יא רעה למה לעשות דווקא ככה
אנונימית
אני בן וואי נעלבתי
שואל השאלה:
חחח אני מתה מגיע לך
ועוד קראתי לך ליאן
חחח אני מתה מגיע לך
ועוד קראתי לך ליאן
אנונימית
מה את עקומה איך יכולת לכתוב ליאן
שואל השאלה:
כי אתה נותן וויבים של משתמשת בת מה נעשה
כי אתה נותן וויבים של משתמשת בת מה נעשה
אנונימית
מה הקשר גברת מוגבלת ליטרלי השם שלי זה ליאל לא ליאן
שואל השאלה:
שוש
זו קארמה בגלל שעשית לי ספויילר 8)
שוש
זו קארמה בגלל שעשית לי ספויילר 8)
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אחי מה אתה לוקח קשה תרגיעע
אם כבר אני צריכה להיות זאת שעצבנית בגלל הספויילר שעשית לי
וואי אחי מה אתה לוקח קשה תרגיעע
אם כבר אני צריכה להיות זאת שעצבנית בגלל הספויילר שעשית לי
אנונימית
באיזה כישרון הוא מסובב הכל לצד שלו, מרחמת על החברה שתהיה לו^
אנונימית
שואל השאלה:
לול אנונימית
יאלה קחי פרח למרות שזה לא ייחשב
לול אנונימית
יאלה קחי פרח למרות שזה לא ייחשב
אנונימית
אני טרולר
כל ה"ריב" הזה אפילו לא היה רציני
סתם ניסיתי לעצבן עוד יותר אך זה לא צלח
כל ה"ריב" הזה אפילו לא היה רציני
סתם ניסיתי לעצבן עוד יותר אך זה לא צלח
שואל השאלה:
לול ידעתי
לול ידעתי
אנונימית
חכי לעונה שלוש ותביני מה זה בכי.
אנונימית