7 תשובות
כעיקרון בטירונות אסור לך להיות עם הטלפון עלייך עד השעת טש.
אני הייתי נועלת אותו בתיק שלי פשוט.
אני הייתי נועלת אותו בתיק שלי פשוט.
שואל השאלה:
צריך מנעול כמו מנעול של לוקר? או מנעול קטן? מה כדאי?
צריך מנעול כמו מנעול של לוקר? או מנעול קטן? מה כדאי?
אנונימית
אני משתמשת במנעולים עם קוד. יותר קל ואת לא מסתכנת בלאבד את המפתח
אני הייתי עם הפאלפון כבוי עליי כל היום
שואל השאלה:
אין לי כיס סודי בתיק ):
אין לי כיס סודי בתיק ):
אנונימית
נעלתי אותו בילקוט שלי כל הזמן. תוודאי שיש לך כיס סודי ומנעול.
הוא היה עליי...
באותו הנושא: