7 תשובות
אני חושבת שאתה צריך להמשיך הלאה. אל תקבור את עצמך במקום כזה. אין לה עניין, וחבל שאתה סתם מתאמץ.
תן לה זמן
אם היא הייתה רוצה לדבר איתך אני מאמינה שהיא כבר הייתה כותבת
שואל השאלה:
היא לא כותבת לי מה היא מחכה שאני אכתוב לה ?
אנונימי
תן לה את הזמן שלה אני לא מאמינה שאני אומרת את זה כן אבל בנות הן עם מסובך ביותר ואני יכולה להגיד לך מנסיון שאם היא ככה הפכפכה עם ההחלטות שלך כנראה שאתה צריך להמשיך הלאה
מקווה שעזרתי❤❤
תמשיך הלאה
שואל השאלה:
קצת קשה לי
אנונימי
מבין שקשה
דבר ראשון אתה חייב להפסיק לבדוק מה איתה כן זה קשה אבל רק אחרי זה תוכל באמת לשחרר
לרדוף אחריה יוביל למצב הפוך שירד לה ממך לגמרי תזכור את זה ותילך לפי זה..
אם אתה צריך עזרה אני פה