23 תשובות
גם לי זה מרגיש ככה
בעיניהם זה סוג של טרנד, גם אני חושבת ככה.
כן, זה ממש טרנד.
ממש.
זה באמת טרנד
שואל השאלה:
היי תראו אני שונה ומיוחד.
לא ראיתי עוד ילדים בני 11 שהם בי...
key4356
^מה טרנד בנטייה מינית?
אנונימית
שואל השאלה:
תפתחי טיקטוק ותגלי
איך טרנד? אני ביסקסואלית ואני לא אמרתי עדיין לאף אחד ואני מתביישת לצאת מהארון.. איפה פה הטרנד?
אנונימית
לגמרי.
כל כך נהיה טרנד
sweet but psycho את בעצמך כתבת שזה טרנד
swwet but psycho שפתאום כל ילד בן 12 נהיה בי בואי הם כולה בני 12 מה הם יודעים
מסכימה
כע זה ממש נהייה טרנד כזה
מסכימה איתך.. הם פשוט רוצים להיות מיוחדים וכשהם יתבגרו הם יבנו מה הם באמת. אולי הם באמת אני לא יודעת אבל לרוב זה סתם
^^נו כן זה מה שהתכוונתי שבעיניהם זה טרנד,הם חושבים שזה מעין משחק כזה שהם אומרים אני "בי" אני ככה וככה... , הם בסהכ בני 12 ולא מבינים עדיין כלום.
^^את כתבת שגם את חושבת ככה
התכוונתי שהם חושבים שזה טרנד, לא הסברתי את עצמי טוב..
בכללי בקרב ילדי סנטר להיות חלק מהקהילה נהיה טרנד.
את יכולה ללכת שם בגג ולראות כאלה שמגדירים את עצמם במגדרים הזויים.
למשל נון-בינארי; שזה בעצם אומר שהוא לא מגדיר את עצמו לפי המגדרים הבינארים (בן, בת) ותכלס אי אפשר באמת להגדיר את עצמך בלי להשתמש בשני אלה.
אז מה אתה אם לא בן ולא בת? חייזר?