4 תשובות
החברים לעט הוא חלק באתר בו ניתן להכיר יותר את המשתמשים איתם אנו עונים על שאלות. מעבר לזה החברים לעט גם משתמש כמקור לעזרה דרך מענה פרטי.

לכל משתמש בגילאי 12-21, עם מעל ל5 פרחים, יש אפשרות להעלות "מסר", כל דבר שירצה (בכפוף לחוקים כמובן) כל שמונה דקות, ובאמצעות לחיצה על המסר זה יביא לצ'אט פרטי עם אותו המשתמש וכך אפשר להגיב לכל מסר.
שואל השאלה:
אבל אני יכולה לעשות את זה גם בלי החברים לעט..
אנונימית
סתם כותבים שם שטויות
כותבת ואנשים רואים