5 תשובות
אם הוא יקום תגידי ששכחת את הטלפון בחוץ
אם את רק רוצה לצאת לנשום אויר אולי תנסי לצאת למרפסת אם יש לך אפשרות (ומרפסת חח)
תלכי פשוט ואם הוא תופס אותך תגידי לו ששכחתם לנעול את הדלת
לא ממליצה לך לצאת עכשיו.. פתחי חלון ותנשמי
אל תצאי תפתחי חלון זה עוזר גם
באותו הנושא: