11 תשובות
"אכלתי היום ככה וככה כמה אני ארזה?"
"בת 2 ובן 73, הולך?"
שלך.. כמה שאלות יש לך יאווארדי מה זה נראלי את עושה ציטים של שאלות
אנונימי
שואל השאלה:
אתה לא חייב לענות מתוק, נראה לי פתרתי לך את הבעיה^
אתה לא חייב לענות מתוק, נראה לי פתרתי לך את הבעיה^
אם הגובה שלי הוא .... והמשקל שלי הוא ....
זה תקין?
זה תקין?
אין לי אוכל בבית מה לעשות ?
כאילו אחי תזמין או תלך תקנה משהו
כאילו אחי תזמין או תלך תקנה משהו
...., מוריד??
הכלתי היום את המאוורר, זה מספיק?
בנים/בנות מה מעלה לכםן בבנים/בנות?
בת 13 ובן 15 , הולך?
הכלתי היום את המאוורר, זה מספיק?
בנים/בנות מה מעלה לכםן בבנים/בנות?
בת 13 ובן 15 , הולך?
אני דיי בטוח שאני לא מתוק. ואני אענה אם באלי. חבל שאת לוקחת את זה למקום של ריב. כולה אמרתי שזה מוזר כמה שאלות יש לך. לא באתי לבקר את השאלות עצמן. אולי לא הבנת אותי לא יודע.
אנונימי
שואל השאלה:
חחחח אני לא לוקחת את זה למקום של ריב אלא להפך, בשבילך
אם נמאס לך מהשאלות שלי אז אל תכנס אליהן - לא בקטע רע:)
חחחח אני לא לוקחת את זה למקום של ריב אלא להפך, בשבילך
אם נמאס לך מהשאלות שלי אז אל תכנס אליהן - לא בקטע רע:)
לאלא, לא הבנת. מה שאני בא להגיד זה מהשאלות שלך אין לי בעיה. פשוט לא מסתדר לי במוח כמות השאלות שיש לך. לא יודע אולי זה סתם נראה לי מלא וכשאני אספור זה יצא ממש קצת או שאת האקרית ועושה ציטים של שאלות גם זה יש מצב.
אנונימי
"עדיין ברחם של אימא שלי ובן 68 הולך?"
"כמה אני צריכה להרזות? אני שוקלת 700 גרם?"
"כמה אני אשמין אם אכלתי היום לק של מלפפון והרחתי חביתה"
"כמה אני צריכה להרזות? אני שוקלת 700 גרם?"
"כמה אני אשמין אם אכלתי היום לק של מלפפון והרחתי חביתה"
אנונימית
באותו הנושא: