3 תשובות
כי הם לא רוצים שיהיה שם משהו כנראה
כי אז הם כותבים "לא רשמו לי כלום בקיר תודות אתם יכולים לרשום לי?"
כי הם מעצבנים.
כנראה סתם לא אוהבים שכותבים להם אבל זה מעצבן ממש
כנראה סתם לא אוהבים שכותבים להם אבל זה מעצבן ממש
באותו הנושא: