9 תשובות
שואל השאלה:
אני גם שוחה וגם סתם עודה כיף, זה שילוב כזה
אני גם שוחה וגם סתם עודה כיף, זה שילוב כזה
אנונימית
אם את שוחה כן אבל אם את סתם בבריכה אז לא
תעשי שחיות זה ממש ממש טוב
שחייה זה ספורט לחלוטין.
סתם כיף פחות.
סתם כיף פחות.
לשחות בבריכה הזה לחלוטין ספורט, אומרת בתור שחיינית בנבחרת
כן
אם את שוחה שם ועושה בריכות אז כן
אם את שוחה, אז כן.
שחייה זה ספורט אולימפי
באותו הנושא: