9 תשובות
אם את שוחה, אז כן.
אם את שוחה שם ועושה בריכות אז כן
לשחות בבריכה הזה לחלוטין ספורט, אומרת בתור שחיינית בנבחרת
שואל השאלה:
אני גם שוחה וגם סתם עודה כיף, זה שילוב כזה
אנונימית
אם את שוחה כן אבל אם את סתם בבריכה אז לא
תעשי שחיות זה ממש ממש טוב
שחייה זה ספורט לחלוטין.
סתם כיף פחות.
שחייה זה ספורט אולימפי
כן