5 תשובות
לא כל כך כואב , עושים את זה בזרוע
בכתף
עושים קצת מתחת לכתף וזה לא כזה כואב
זה משתנה אצל כל אחד
לי הפפילומה לא כאבה בכלל והטטנוס *מאוד*
ולחברה שלי למשל זה היה בדיוק ההפך
לי הפפילומה לא כאבה בכלל והטטנוס *מאוד*
ולחברה שלי למשל זה היה בדיוק ההפך
עושים את זה בזרוע
פפילומה כואב בהתחלה ואז זהו, טטנוס לא כואב בהתחלה אבל כואב אחר כך אז עדיף שתעשי את הפפילומה ביד שאת כותבת בה ואת הטטנוס ביד השנייה
פפילומה כואב בהתחלה ואז זהו, טטנוס לא כואב בהתחלה אבל כואב אחר כך אז עדיף שתעשי את הפפילומה ביד שאת כותבת בה ואת הטטנוס ביד השנייה
באותו הנושא: