8 תשובות
במרכז הסיכויים שהיה הוא קלוש(נמוך מאוד) כרגע


אז אין סיבה לפחד
שואל השאלה:
אבל היה בתל אביב, לא?
כן, לפני איזה 4 חודשים
תישארי רגועה
אין להם אומץ להגיע למרכז,כי אם יהיה במרכז ישראל ישר תגיב..
וזה ממש עצוב שזה ככה כי אנחנו בדרום סובלים מלאא ולא מגיבים,
ואם יש אחת במרכז ישר בלאגנים וזה..
הכל בסדר אין מה להיות בלחץ.
תרגיעי לא יגיע לשום מרכז
אנונימית
אני יודע הגיוני לחשוב שזה יגיע למרכז.. אבל צריך גם אומץ מצד הערבושים האלו.
וגם זה שגרה אחרת שם זה תמיד קורה מלחמה/מבצע/הסכם שלום/שביתת נשק.