13 תשובות
מה הבאדג'ט?
עם מסך / בלי?
חברה טובה או סבבה ?
שואל השאלה:
הבאדג'ט זה כמה שיותר זול כי אני קמצן
ולא צריך מסך
ולא אכפת לי איזו חברה העיקר שיהיה טוב
אנונימי
הנה
עדיף להזמין מאמזון כי לקנות בישראל זה מאוד יקר כי כולם יקרנים אש
שואל השאלה:
תודה יקירי
אנונימי
אין בעד מה יקר
ממליצה בלוח מהחברה של וואקום, הם ממש טובים.
קניתי אחד שעלה לי 200 שח וכבר חמש שנים הוא שורד אצלי
^ wacom ממש יקרים.
קניתי טאבלט מהזה קטן ב500 כזה ):
שואל השאלה:
האמת ששמעתי מלא ביקורות רעות על וואקום אבל נראה
אנונימי
יש לי וואקום 3 שנים.
והוא אשכרה חי אחרי כל הפעמים שהפלתי אותו מלא פעמים,
אם הוא עבר את המבחן שלי, אז הוא טוב חח
קניתי גם קטן, הם חברה ממש טובה לדעתי רוב הביקורות טובות
באותו הנושא: