התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על האדיט שעשיתי? - קישור מצורף

12 ביולי 2019, 19:21
חוות דעתסרטוניםדעותעריכת וידאו    
4 תשובות
נייס
אנונימי
ממש חמוד, אבל אני ממליצה בלי כל הצבעים האלה
S
Suit Up .
בלי הצבעים עדיף לדעתי אבל אחלה.
מ
מטאלציצית
חמוד רק שפאנימט זה לא אדיט.
אנונימית
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על זה שעשיתי שינוי צבע העין בלייזר?
מה אתם חושבים על הקעקוע החדש שעשיתי?
שנה שעברה היה לי ממוצע 67, מה אתם חושבים על הדרך שעשיתי?
אתם חושבים שעשיתי טעות?
אתם חושבים שזה מאלוהים שעשיתי משהו והוא כועס ?
מה אתם חושבים על האדיט שעשיתי?
הלכתי למישהי בשביל 300 שקל בשביל להשתחרר בפעם הראשונה אתם חושבים שעשיתי דבר רע?
אתם חושבים שזה בסדר מה שעשיתי?
מה אתם חושבים על שינוי צבע העין שעשיתי בטורקיה ?
מה אתם חושבים על המוזיקה שעשיתי ?
במשך יומיים אני עובד על זה חושב שעשיתי טעות