4 תשובות
נייס
אנונימי
ממש חמוד, אבל אני ממליצה בלי כל הצבעים האלה
בלי הצבעים עדיף לדעתי אבל אחלה.
חמוד רק שפאנימט זה לא אדיט.
אנונימית
באותו הנושא: