9 תשובות
אני בבעיה הדומה לשלך...
בדומה לך, גם אני משתמשת בשפתי במדרג לשוני גבוה כך שזה יוצר בעיות.
מורתי ללשון הודתה בפני שכאשר היא בדקה את מבחני, רצתה להוריד לי מספר נקודות על שימוש במשלב לשוני גבוה בהרבה מהמצופה מנערה בגיל 13, אולם לאחר חשיבה מרובה, מורתי הגיעה להחלטה שלא תפעל בדרך זו.
רואים שזה ספאם אני מתה
אני בוכה
שואל השאלה:
זהו אינו ספאם.. אני מבקש שתיקחו אותי ברצינות.
אנונימי
למה אתה מאנונימי
שואל השאלה:
"ברווזת המוזיקה" אכן ניסיתי.. כמובן לא בשפה בוטה, אך בתגובה לכך הם קראו לי "מתרומם".
אנונימי
אני בוכה^
תגיד להם "אני לא מתנשא יבניזונות אני פשוט אינטלקטואל"
זה מתפרש כמתנשא כי זה נותן הרגשה כאילו אתה מנסה "להוכיח" שאתה יותר חכם...