9 תשובות
בטח אלוהים מחא לעצמו כפיים כשהוא ברא אותך...
בטח אתה מלאך עם יופי כזה...
אני אוהבת אותך יותר מאת עצמי
אם לא היית פה, היו חייבים להמציא אותך
עוד לא יצא לי לאהוב אדם שאני מכיר. מוזר
אני יודעת שאתה רוצה להגיד את זה למשהו שאתה אוהב, תחשוב מהלב שלך, אצל כל אחד האהבה היא שונה, אם אתה אוהב אותה תכתוב למה ויצא לך משפט שמתאר מה היא האהבה בשבילך
אני רוצה אבל אין לי למי להגיד זאת הבעיה
אתה פשוט מושלם,
אני לא אומרת מחמאות חינם אני אומרת רק שזו דעתי.
אנונימית
עשית לי פרפר ואני אפילו לא מכיר אותך^