7 תשובות
אני בגלל אנדומטריוזיס
כן
בגלל כאבי מחזור
הכל בסדר זה בטוח לשימוש
בגלל כאבי מחזור
הכל בסדר זה בטוח לשימוש
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם צריכה לקחת אבל אני ממש מפחדת שזה יפגע לי בפוריות בעתיד (למרות שאני צריכה לקחת את זה כדי לסדר את הווסת שלי)
אני גם צריכה לקחת אבל אני ממש מפחדת שזה יפגע לי בפוריות בעתיד (למרות שאני צריכה לקחת את זה כדי לסדר את הווסת שלי)
אנונימית
שואל השאלה:
היו לך תופעות לוואי ?
היו לך תופעות לוואי ?
אנונימית
היו, כאבי ראש
לא אני, אבל חברה לקחה כדי להעלים פצעים (נעלם לה לגמרי)
באותו הנושא: