7 תשובות
אני בגלל אנדומטריוזיס
כן
בגלל כאבי מחזור
הכל בסדר זה בטוח לשימוש
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם צריכה לקחת אבל אני ממש מפחדת שזה יפגע לי בפוריות בעתיד (למרות שאני צריכה לקחת את זה כדי לסדר את הווסת שלי)
אנונימית
שואל השאלה:
היו לך תופעות לוואי ?
אנונימית
היו, כאבי ראש
לא אני, אבל חברה לקחה כדי להעלים פצעים (נעלם לה לגמרי)