2 תשובות
אני שמה גם טמפון וגם פד (ואם לא חם לי, טייץ), הולכת למרפאה כדי לקחת את מה שצריך...
שמים טייץ מתחת למדים
במדים ירוקים זה פחות בעיה הבעיה יותר במדי חיל הים וחיל האוויר
אני אישית בביהס של חיל האוויר וכדי לא להתלכלך שמה הכל כפול מתחת למדים אם היה לי ירוק של חיל הרגלי הייתי שמה רק טייץ