11 תשובות
אוי לא, זה נשמע מזעזע.
אני דפקתי את השעות שינה
אני דפקתי את השעות שינה
חימצנתי בשתיים בלילה את רוב השיער שלי
אני מכבדת את כל המזוכיסטים
בינתיים אין ברוך ה'
היה לי משעמם אז צבעתי את השיער
הורדתי ציפורניים בלי קוצץ או מספריים
וואי התגובות פה עשיתם לי חשק לצבוע את השיער
חח גם אני
הורדתי חלק ואז התייאשתי כי יצא משהו לבן כזה עם השערה וזה כאב
ממש כאב
הורדתי חלק ואז התייאשתי כי יצא משהו לבן כזה עם השערה וזה כאב
ממש כאב
חימצנתי את השיער בקצוות זה יצא גינגי.
חמצנתי את השיער ודפקתי את השעות שינה איזה כיף לי:)
סמאללה האוץ רק הגבות זה כואב אז ביכלל ברגליים..גם ברגליים יש כפול שערות..
באותו הנושא: