21 תשובות
אין סיכוי חח זה מביך מדי
לא, אתם הייתם שונאים אותי
מביך אבל כנראה שכן
לא נראלי
בטח
חס וחסיסה.
לא
לא
יאו
כן
כן
לא
לא
לא..
נראלי תלוי איפה.
לא יודעת בדיוק
ותלוי איפה
ותלוי איפה
וואי וכל אחד אחד יהיה צריך להסתובב עם תג שכתוב את הכינוי שלו בסטיפס xd
אין מצב..
לא
זה די מביך אבל נראלי שהייתי באה כי זה יכול להיות מצחיק
רק אם יהיה בשבילי שטיח אדום
באותו הנושא: