התחברות
הרשמה
יש לי קראש על מישהו שגדול ממני בשנתיים
הוא סיים יב ואני עולה ליא הוא נראלכם לא ירצה אוצי כי אני קטנה ממנו?
12 ביולי 2019, 00:13
התאהבות
הפרשי גילאים
2 תשובות
זה בסדר לי היה קראש על מישהי שגדולה ממני בשלוש שנים
U
Undertale
נו ו כולה שנץיים מה ההבדל
Z
ZORGLUB
באותו הנושא:
זה בסדר שהקראש גדול ממני בשנתיים?
הקראש שלי ממש חכם (גדול ממני בשנתיים)
אני בת 14 זה בסדר לצאת אם מישהו שגדול ממני בשנה שנתיים?
יש לי קראש על מישהו שגדול ממני בארבע שנים מה אני עושה?
הגיוני לצאת עם מישהו שגדול ממני ב11 שנים?
יש לי קראש שגדול ממני בשנתיים. איך לדבר איתו? 13
הקראש שלי גדולה ממני בשנתיים
הייתי דלוקה על איזה מישהו שגדול ממני בשנתיים והוא התחיל לשים לב (המשך)
יכול להיות לי קראש על מישהו שמבוגר ממני בהרבה שנים?
מה הסיכויים שהקראש שלי מכאן שגדול ממני ב3-4 שנים ישלח לי הודעה?
יש לי קראש על מישהו שגדול ממני בשנה