5 תשובות
תתחתני איתי.

ramstein - du hust
pantera - a new level megadeth - symphony of destruction
metallica - for whom the bell tolls
black sabbath - war pigs

וזה מה שיש לי כי אני עייף
שואל השאלה:
האמת שלמדתי אתמול את symphony of destruction בסוף.
אני מתלבטת בין du hust ל for whom the bell tolls.
תודה!

אתה בטוח שאתה רוצה להנשא לאנונימית?
אנונימית
לכי על du hust

וכמובן שכן, אנונימית יכולה להיות כל אחת! רק לוחצת על כפתור אנונימי ויאללה חתונה!
שואל השאלה:
כמה נשים יש לך וואו
אנונימית
כנראה יותר מדי? יש קצת יותר מדי אנונימיות בסטיפס...

מחיאות כפיים על הדיליי?