10 תשובות
לא
אני די המוזר של השכבה
לא
אנונימית
אני רגיל .
לא מקובלת אבל מסתובבת עם המקובלים
עיקרון? לא.
אני בשנייה יכולה להיות. אני פשוט לא נותת לטרנדים ולאנשים מזוייפים להשפיע ולהתקרב אליי
לא
וגם אם הייתי יכולה- לא הייתי
כל מי שמגדיר את עצמו באיזה אופן מוזר ל'מלך הבית ספר' נשמע לי פשוט אידיוטי ולא מועיל בכלום בחיים...
במקובלים של הכיתה אבל לא במקובלים של השכבה