10 תשובות
לא
אני די המוזר של השכבה
אני די המוזר של השכבה
לא
לא
אנונימית
אני רגיל .
לא מקובלת אבל מסתובבת עם המקובלים
עיקרון? לא.
אני בשנייה יכולה להיות. אני פשוט לא נותת לטרנדים ולאנשים מזוייפים להשפיע ולהתקרב אליי
אני בשנייה יכולה להיות. אני פשוט לא נותת לטרנדים ולאנשים מזוייפים להשפיע ולהתקרב אליי
לא
וגם אם הייתי יכולה- לא הייתי
כל מי שמגדיר את עצמו באיזה אופן מוזר ל'מלך הבית ספר' נשמע לי פשוט אידיוטי ולא מועיל בכלום בחיים...
וגם אם הייתי יכולה- לא הייתי
כל מי שמגדיר את עצמו באיזה אופן מוזר ל'מלך הבית ספר' נשמע לי פשוט אידיוטי ולא מועיל בכלום בחיים...
במקובלים של הכיתה אבל לא במקובלים של השכבה
באותו הנושא: