2 תשובות
אם את אהבת לדבר איתו והייתה לכם כימיה אז תלכי על זה. אל תתקעי אנשים בפרנדזון סתם. לפעמים צריך לתת להם צ'אנס
אוי ואבוי. אומרת שזאת הייתה מתיחה (סיבה גם לפרופיל מזוייף) או התערבות עם חברה של "לא יהיה לך אומץ לפתוח אתר הכרויות ולהיפגש עם משהו..."
באותו הנושא: