6 תשובות
נעמה אם הולכים לפי מה שהמושבעים אמורים להצביע לפי (מי שיחק את המשחק הכי טוב. שמחה או גובאני אם לא
לפי דעתי גובני כי את כל השאר פשוט שונאים
נעמה אמן.ן.ן.ן
נראה לי אירה לונא מני ואייל שמים גובאני ככה שזה רוב כי מני ישים על ליהיא את צמיד הווטו ,לונא לא סובלת את שמחה ונעמה ואירה פגועה מנעמה מאוד ואייל ומני חברים של גובאני מהיום הראשון .
אנונימית
גובאני.
נראה לי גובאני אבל לגובאני ושמחה לא מגיע לזכות נעמה היחידה שעשתה שם משהו