8 תשובות
סבבה לגמרי היא בת 13 לא בת 7
אנונימית
זה תלוי, אם את נוסעת לחוג מהבית או לבית ספר זה בסדר אבל אם זה לערים אחרות אז לא...
אני נסעתי לבד באוטובוסים מגיל 8
וזה הגיוני
וזה הגיוני
כן. אני נסעתי באוטובוס עוד לפני הגיל הזה.
אנונימי
גם אני באותו גיל שצריך וכשצריך אני נוסעת באוטובוס
זאת לא בעיה
זאת לא בעיה
כן גם אני נסעתי בגיל הזה לבד באוטובוס
באותו הנושא: