8 תשובות
סבבה לגמרי היא בת 13 לא בת 7
אנונימית
זה תלוי, אם את נוסעת לחוג מהבית או לבית ספר זה בסדר אבל אם זה לערים אחרות אז לא...
אני נסעתי לבד באוטובוסים מגיל 8
וזה הגיוני
כן. אני נסעתי באוטובוס עוד לפני הגיל הזה.
אנונימי
גם אני באותו גיל שצריך וכשצריך אני נוסעת באוטובוס
זאת לא בעיה
כן גם אני נסעתי בגיל הזה לבד באוטובוס