17 תשובות
מה אתה רציני מה זה נתן לך מכות בישבן זה לא קשור בכלל אם זה מגיע לך או לא אין לו את הזכוצת לעשות את זה
תכבד אותו.
סבבה שהוא כעס עליך אבל הצלפות בישבן זה ממש מטריד ואם אמרת שזה לא נעים לך בקטע מיני והוא לא הפסיק זה הטרדה מינית
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא מחליט עליי זה שאני גר אצלו וזה שהוא גדול ממני ב17 שנים זה לא אומר שהוא מחליט עלי, מי הוא בכלל ומותר לי להרביץ לו!
הוא לא מחליט עליי זה שאני גר אצלו וזה שהוא גדול ממני ב17 שנים זה לא אומר שהוא מחליט עלי, מי הוא בכלל ומותר לי להרביץ לו!
אנונימית
שמע היתנהגת כמו ילד אפס וכן יש לו אחריות אבל זה ממש מטריד
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה מטריד אותי, אנחנו בכל זאת אחים זה לא שהוא זר או משהו (לא הייתי ערום הייתי עם תחתונים) אבל זה ממש כאב זה לא פייר הוא חזק ממני אם הוא לא היה ממש חזק הייתי מכסח אותו ונותן לו
לא אמרתי שזה מטריד אותי, אנחנו בכל זאת אחים זה לא שהוא זר או משהו (לא הייתי ערום הייתי עם תחתונים) אבל זה ממש כאב זה לא פייר הוא חזק ממני אם הוא לא היה ממש חזק הייתי מכסח אותו ונותן לו
אנונימית
אז אם זה לא הטריד אותך סבבה זכוצו
אנונימית
הוא מחליט עליך כל עוד ההורים שלך לא שם ומי אתה שתתן לו אגרוף ותקלל אותו כי הוא דאג לל
אנונימית
שואל השאלה:
ממלא הוא לא מרגיש את הדחיפה או משהו הוא יותר חזק ממני בהרבה ולא רוצה שיגיד לי ללמוד בחופש מה זה משנה אם אני אלמד או לא
ממלא הוא לא מרגיש את הדחיפה או משהו הוא יותר חזק ממני בהרבה ולא רוצה שיגיד לי ללמוד בחופש מה זה משנה אם אני אלמד או לא
אנונימית
מומלץ לשנן מידי פעם את החומר הנלמד בכתה שסימתה.
חופש הגדול של כיתה ז גרם לי לשכוח את החומר שלמדתי בחשבון.
חופש הגדול של כיתה ז גרם לי לשכוח את החומר שלמדתי בחשבון.
אתה התנהגת מגעיל רצח אז די מגיע לך, וכן הוא דואג לך שתלמד ולא תתעצל ותגרבץ כל היום על הספה ותידפק אחרי זה עם מורים פרטיים או משהו כזה.
תמיד חשוב ללמוד לתרגל מתמטיקה ואפילו אנסינים באנגלית מכיתה י עד יב יש הרבה לחץ בבית ספר ואם תתחיל לפני יהיה לך ממש טוב בתיכון
תמיד חשוב ללמוד לתרגל מתמטיקה ואפילו אנסינים באנגלית מכיתה י עד יב יש הרבה לחץ בבית ספר ואם תתחיל לפני יהיה לך ממש טוב בתיכון
לא הבנתי איך הגעת מסיטואציה שהוא דואג לך ורוצה שתצליח בלימודים לסיטואציה שאתה מקלל אותו ומרביץ...
בטח שמגיע לך. תכבד אותו, בעיקר אם הוא רוצה בטובתך.
בטח שמגיע לך. תכבד אותו, בעיקר אם הוא רוצה בטובתך.
שואל השאלה:
טוב חשבתי על זה זה באמת מגיע לי, התנהגתי כמו זבל כלפיו אפילו שהוא קונה לי הכל, דואג לי להכל הוא רק רצה שאני אצליח. גם הוא הצליח מאוד יותר מידי אפילו חח.
זה מגיע לי ואני מקווה להצליח כמהו ולא להיות זבל כמו שאני עכשיו.
הוא אמר שאין כבר מה לעשות איתי (הוא דיבר איתי מלא ואמר לי לא לקלל וכל זה ועשה איתי שיחות ארוכות) ואני עדין התייחסתי אליו לא טוב והתנהגתי לא טוב אז הוא אמר שאין יותר מה לעשות והוא לא יודע מה לעשות יותר ואיך לחנך אותי אחת ולתמיד ונתן לי סטירות ל...
ואולי זה מה שישנה אותי.
תודה לכל העונים :) ....
טוב חשבתי על זה זה באמת מגיע לי, התנהגתי כמו זבל כלפיו אפילו שהוא קונה לי הכל, דואג לי להכל הוא רק רצה שאני אצליח. גם הוא הצליח מאוד יותר מידי אפילו חח.
זה מגיע לי ואני מקווה להצליח כמהו ולא להיות זבל כמו שאני עכשיו.
הוא אמר שאין כבר מה לעשות איתי (הוא דיבר איתי מלא ואמר לי לא לקלל וכל זה ועשה איתי שיחות ארוכות) ואני עדין התייחסתי אליו לא טוב והתנהגתי לא טוב אז הוא אמר שאין יותר מה לעשות והוא לא יודע מה לעשות יותר ואיך לחנך אותי אחת ולתמיד ונתן לי סטירות ל...
ואולי זה מה שישנה אותי.
תודה לכל העונים :) ....
אנונימית
קודם כל, אתה צריך להגיד לו תודה שהוא מגדל אותך.
אם הוא שואל אותך שאלה פשוט תענה לו בלי להתעצבן.
אבל כן מסכימה שהתגובה שלו הייתה מוגזמת.
אם הוא שואל אותך שאלה פשוט תענה לו בלי להתעצבן.
אבל כן מסכימה שהתגובה שלו הייתה מוגזמת.
גבר תשמע,
אח שלך אסור לו בשום פנים ואופן להרים עלייך יד!! (גם לא מכות ב-ישבן)
בשום פנים ואופן אל תקבל את זה יותר (אם הוא יחליט לנהוג ככה גם בעתיד)
תזכור שגם לך אסור להרים יד עליו
כל אלימות/הרמת יד רק מסבכת את הבנאדם מעל לראש!!
אחיך סה"כ הראה המון איכפתיות
ואף שידר לך שהוא רוצה שתצליח (במילים אחרות)
גם אם לא בא לך כרגע, זו עדיין לא סיבה להתנהג כמו שאתה התנהגת
לסיכום:
שניכם צריכים לנהוג בכבוד הדדי 1 כלפי ה2
בהצלחה אחי
אח שלך אסור לו בשום פנים ואופן להרים עלייך יד!! (גם לא מכות ב-ישבן)
בשום פנים ואופן אל תקבל את זה יותר (אם הוא יחליט לנהוג ככה גם בעתיד)
תזכור שגם לך אסור להרים יד עליו
כל אלימות/הרמת יד רק מסבכת את הבנאדם מעל לראש!!
אחיך סה"כ הראה המון איכפתיות
ואף שידר לך שהוא רוצה שתצליח (במילים אחרות)
גם אם לא בא לך כרגע, זו עדיין לא סיבה להתנהג כמו שאתה התנהגת
לסיכום:
שניכם צריכים לנהוג בכבוד הדדי 1 כלפי ה2
בהצלחה אחי
אל תדאג אחי, אתה תהיה בסדר גמור.
מה שרשמת מזכיר לי את מה שאחד האחים הגדולים שלי עברו (הוא הרביץ מלא והיו לו בעיות בבית ספר) ועכשיו הוא בסדר גמור.
תדאג לומר לאח שלך סליחה רצינית ולא סתם אחת שזורקים כי חייבים.
תגיד תודה שאכפת לו מספיק ממך בשביל לחנך אותך (גם אם במכות - זה מה שהכי עובד בסוף).
מה שרשמת מזכיר לי את מה שאחד האחים הגדולים שלי עברו (הוא הרביץ מלא והיו לו בעיות בבית ספר) ועכשיו הוא בסדר גמור.
תדאג לומר לאח שלך סליחה רצינית ולא סתם אחת שזורקים כי חייבים.
תגיד תודה שאכפת לו מספיק ממך בשביל לחנך אותך (גם אם במכות - זה מה שהכי עובד בסוף).
אין לך קרובי משפחה אחרים ? סבים או סבתות או דודים או משהו?
באותו הנושא: