זה הגיוני שכואב לי שעברתי מורה נהיגה שהחזיר לי תטופס ירוק.
שאל מה החלפת מורה נהיגה לשנה מקום לשנה מזל .. אמרתי לו לא הלך. הדבר הנכון כרגע והמלצות משפחה אמר לי חבל לא הלך לא לוותר. הכי חשוב לחץ לי תיד אפילו שהיה אדיש עד היום וזלזל סוג של. וגם לא ידע לעזור לי שביקשתי .. למה זה ככה אנע מרגיש עצוב מזה לב טוב או רגישות יתר מה שיש לי?