התחברות
הרשמה
אתם חושבים שאנחנו עם ממש גאה ולאומני יחסית
או שלא באופן מיוחד? ואם כן מה גורם לנו להיות כאלה לדעתכם
10 ביולי 2019, 17:40
ישראל
יהודים
גאווה
2 תשובות
רק כשיש צרות או מלחמות זה קורה, ביום יום זה גם אבל פחות
יש לי חברה
פחות
S
Sinaisinai
באותו הנושא:
בנים, בכנות, אתם באמת חושבים שאנחנו יפות יותר כשאנחנו טבעיות ובלי איפור?
מה אתם חושבים על נבו אבוטבול אמן החושים?
אתם חושבים שאנשים חושבים שאנחנו מוזרים בגלל שאנחנו באתר סטיפס?
המורה שלי לסוציולוגיה אמרה שאנחנו לא מה שאנחנו חושבים על עצמינו,
יש לי ידיד טוב שאנחנו כל היום מדברים וכולם חושבים שאנחנו חברים והכל
אתם חושבים שהחלומות שאנחנו חולמים זה סתם או שהראש מנסה שאנחנו נבין משהו?
אם ההורים שלי מרוויחים ביחד 35 אלף שקל, זה נחשב שאנחנו ברמה סוציו אקונומית יחסית טובה?
למה אנשים חושבים שסטיפס זה מחשבון קלוריות ומאמן אישי
אתם לושבחם שהאהבה שאנחנו מקבלים היא באמת האהבה שאנחנו חושבים שמגיעה לנו?
אני כותבת ספר שמבוסס על סיפור אמיתי ממישהי מכאן שאנחנו מדברות יחסית הרבה
מישהו שאנחנו בקשר זוגי כבר הרבה זמן, אמנם עדיין לא זוג רישמית אבל יוצאים הרבה יחסית, הוא כבר לא מדבר איתי