8 תשובות
לא, נראה נחמד כל עוד זה לא פוגע באף אחד
עשיתי אותו
הצלחתי
וכלום
אתגר מפגר
לא עשיתי
אני אוהב את הפרודיות שעושים לזה באינטרנט :)
עדיתי והייתי בפור יו
אנונימית
עשיתי מזמן... זה היה די קל
עוד אתגר מפגר שיחלוף