6 תשובות
יקר כי איכותי ולא בזבוז כסף כמו בשין וזאפול שהבגדים שלהם חד פעמיים.. אני קונה באסוס מלא
כי זו חנות מחשבים
כי זאת חנות עם בגדים איכותיים ויש שם גם מותגים אולי מה שראית זה ממותג אז אוטומטית יותר יקר
תקני בשיין וזאפול.
הם עושים מכירים גבוהים בגלל שיש שם המון מותגים
הם עושים מכירים גבוהים בגלל שיש שם המון מותגים
שואל השאלה:
לגמריי כל הבגדים שלי משיין אבל הבעיה שהאיכות שלהם לא כזה משהו (נגיד בגדים עם הדפסים מתקלפים בכביסה)
לגמריי כל הבגדים שלי משיין אבל הבעיה שהאיכות שלהם לא כזה משהו (נגיד בגדים עם הדפסים מתקלפים בכביסה)
אנונימית
חיים בסרט קני בשיין או זאפול או באייצ'נם
אנונימית
באותו הנושא: