6 תשובות
בדיוק את מה שאת חושבת תגידי לו,ואגב את ממש חמודה,כי לי למשל היה אכפת.
תכתבי:
לא נורא, באמת שלא היה אכפת לי לשלם
אני שופטת אנשים לא לפי הכסף שלהם ואשמח שניפגש שוב
תכתבי משהו כמו
חחח מה פתאום!! אין לך בכלל על מה :)
"תקשיב משהו, באמת שלא אכפת לי מי שילם ומי לא, לא משנה לי כמה כסף יש לך, וזה בסדר גמור שאני שילמתי. אם אתה מרגיש ממש רע, מוזמן בדייט הבא ;)"
קיצור תני לו כזה הזדמנות שנייה
תסבירי לו שהכל בסדר ושייקח אצזה בסבבה
מסכימה עם כי למה לא, היא גם נתנה לך ניסוח נהדר :)