6 תשובות
בדיוק את מה שאת חושבת תגידי לו,ואגב את ממש חמודה,כי לי למשל היה אכפת.
תכתבי:
לא נורא, באמת שלא היה אכפת לי לשלם
אני שופטת אנשים לא לפי הכסף שלהם ואשמח שניפגש שוב
לא נורא, באמת שלא היה אכפת לי לשלם
אני שופטת אנשים לא לפי הכסף שלהם ואשמח שניפגש שוב
תכתבי משהו כמו
חחח מה פתאום!! אין לך בכלל על מה :)
חחח מה פתאום!! אין לך בכלל על מה :)
"תקשיב משהו, באמת שלא אכפת לי מי שילם ומי לא, לא משנה לי כמה כסף יש לך, וזה בסדר גמור שאני שילמתי. אם אתה מרגיש ממש רע, מוזמן בדייט הבא ;)"
קיצור תני לו כזה הזדמנות שנייה
קיצור תני לו כזה הזדמנות שנייה
תסבירי לו שהכל בסדר ושייקח אצזה בסבבה
מסכימה עם כי למה לא, היא גם נתנה לך ניסוח נהדר :)
באותו הנושא: