3 תשובות
מאוד נחמד מצידם.
שמחה שנהנת.
איזה חמודיםם.
היה מושלם!! אני גם הייתי קרובה לבמה אבל לאחר עבודה קשה ומתישה, הגעתי בשש וגם זה לא היה מספיק חח.
כולם שם היו חמודים בטירוף, שמחה בשבילך :)
אנונימית