5 תשובות
אני אהבתי הכי את 2 ו4 הרבה מתח!
2 ו 4
שואל השאלה:
אני לא כל כך את 3 כי מה יש ב3 אין משהו מעניין
אני לא כל כך את 3 כי מה יש ב3 אין משהו מעניין
אני 3 ו4
גם אני 1 ו-4
באותו הנושא: