6 תשובות
מעניינת
סדרה ממש יפה . רק הסוף לדעתי היה טיפה ... מציק
נחמד,בסוף קצת משעמם
וזה מאוד מפתיע שגילו מי זה הגוסיפ גירל
וזה מאוד מפתיע שגילו מי זה הגוסיפ גירל
סדרה טובה!! עכשיו סיימתי אותה
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
ראיתי חלק אבל לא ממש התחברתי לזה