12 תשובות
לא הטעם שלי
כן,חמוד
חמוד, לא הטעם שלי..
היה לי קראש עליו פעם
כן,חמוד ממש אהבתי אותו
כן מאוד
שואל השאלה:
איזה באסההה והוא גם היה יהודי
אנונימית
כן מאוד בטירוף
אנונימית
כע מאוד הוא היה האיידול השני שלי
שחקן מוכשר ביותר
כן הוא היה אחד החתיכים
כשהוא שיחק בג'סי הוא היה ממש חמודי
יהי זכרו ברוך