5 תשובות
לדעתי אות זה יותר אישי
אני חושבת שעדיף אות
בעיני אות זה יותר מאפיין
אות זה יותר יפה
אות זה יותר יפה ואישי. ממליצה לך עם נשאר לך עוד בצק לעשות כתר למעלה או כל מיני דברים קטנים וחמודים.
באותו הנושא: