6 תשובות
לוקח זמן
אם לא שתית מים במהלך או אחרי המאמץ הגופני, כן, כי הרי מזיעים ומאבדים נוזלים...
ונוזלים הם גם חלק ממשקל הגוף...
אנונימית
שואל השאלה:
כן שתיתי זה לא טוב?
אנונימית
כן, הרי את לא רוצה להתייבש, נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה :)
אנונימית