9 תשובות
כן כן כן
תהני מאמי כל עוד אפשר
תהני מאמי כל עוד אפשר
כן וגם אני רעבה
בשביל פיצה אין שעה
נכון שאני צודקת לוב פוראבר?
כן
אני יכולה לאכול פיצה בכול מצב
אני יכולה לאכול פיצה בכול מצב
וואי אני ככ כמוך
לא
כן אבל
חח אני גם עשיתי כמול לא ישנתי והייתי רעבה ובאיזה שבע בבוקר אכלתי שניצל תירס
באותו הנושא: