8 תשובות
שואל השאלה:
אה טסט פנימי והחלפת מורה זה אותו דבר?
אה טסט פנימי והחלפת מורה זה אותו דבר?
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
תודה רבה
פשוט אני שיעור 23 ולא עשיתי טסט פנימי וחברה שלי כבר עשתה בשיעור 15 ולא הבנתי למה אני לא עשיתי
תודה רבה
פשוט אני שיעור 23 ולא עשיתי טסט פנימי וחברה שלי כבר עשתה בשיעור 15 ולא הבנתי למה אני לא עשיתי
אנונימית
הכל בסדר. העיקר שבטסט האמיתי תפציצי.. בהצלחה!
ממש לא.. יש כאלה שעושים ככה בשביל להעביר את התלמיד טסט "פנימי" אבל זה חרטא המורה שלי לא עשה לי טסט פנימי כי זה לא חוק זאת סתם המלצה
שואל השאלה:
אתה עשית?
אתה עשית?
אנונימית
לא חושב אבל זה עוזר זה כמו טסט
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: