10 תשובות
וואי לא
עדיף להישאר כמיעוט
עדיף להישאר כמיעוט
אנונימית
כאילו... לא סומכת על התרגום וגם נחמד שזה אתר של בני נוער ישראלים כזה
לא יודעת עד כמה הייתי רותה
לא יודעת עד כמה הייתי רותה
לא
שיהיה חלק באתר עם אנשים בחו"ל, אבל שיהיה חלק גדול שסגור רק לישראלים
לפי דעתי שתהיה אפשרות שאתה תבחר את המדינה/שפה שאתה רוצה
וכאילו לכל מדינה/ שפה יש סטיפס משלה
ואחד שהוא בינלאומי
וכאילו לכל מדינה/ שפה יש סטיפס משלה
ואחד שהוא בינלאומי
כן. אני אוהב להכיר אנשים מכל העולם
כן אין לי בעייה עם זה.
אני לא ממש טובה באנגלית אבל לפי דעתי האתר/אפליקציה הזאת עוזרת הרבה להרבה אנשים וזה טוב אז עדיף להפיץ אותה כמה שאפשר כדיי שתעזור לכמה שיותר
אני לא ממש טובה באנגלית אבל לפי דעתי האתר/אפליקציה הזאת עוזרת הרבה להרבה אנשים וזה טוב אז עדיף להפיץ אותה כמה שאפשר כדיי שתעזור לכמה שיותר
כן יכול לעזור לשפר את האנגלית לקראת הבגרות חח
יואו חזק! אבל בלי התרגום כי זה מתרגם גרוע... ושיהיה גם וגם
באותו הנושא: