8 תשובות
גובאני חד משמעית כי הוא פשוט יצא במשחק הזה בן אדם ממש טוב הוא ממש חמוד והוא כן עשה כמה מהלכים
לדעתי לא מגיע לאף אחד מהם אבל יש לי תחושה שגובאני יקח.. נעמה כבר לקחה את זה ואני לא חושבת שחוץ מליהיא מישהו יצביע לה.. שמחה זו שמחה ואחרי מה שקרה עם האורז גם לא חושבת שיצביעו לה הרבה.. וגובאני הוא אולי לא עשה הרבה אבל באמת יש לו לב ענק..
אנונימית
שואל השאלה:
משומה ישלי תחושה ששמחה תיקח
משומה ישלי תחושה ששמחה תיקח
אני מתה על גובאני אבל לדעתי היא מגיע לנעמה, היא עשתה את כל התוכנית, היא שיחקה הכי טוב את המשחק, עשתה אסטרטגיות והכל, ולדעתי מגיע למי ששיחק את המשחק הכי טוב
ומה זה קשור לזה שהיא לקחה כבר? חחח
למה לגובאני אין כסף? לשמחה אין כסף? יש להם
למה לגובאני אין כסף? לשמחה אין כסף? יש להם
כי המושבעים לא יבחרו במישהי שכבר ניצחה (ככה אני חושבת לפחות)
אנונימית
^אם הם לא יתנו לה בגלל זה אז זה יהיה לגובאני (אני מאוד מקווה כי לשמחה לא מגיע), אבל גם לגובאני לא חסר כסף אז אולי הם יחשבו פשוט על מי שיחק הכי טוב
אין אפשר לדעת, נחכה לגמר (:
אין אפשר לדעת, נחכה לגמר (:
לג'ובאני יש סיכוי גדול לדעתי