6 תשובות
הכי אהוב מאק 3> ואני הכי פחות מתחברת לביג שון.....
שואל השאלה:
גם ג'אי גאד.... אני פחות מתחברת אליו.
אהוב מאק שנוא גאי
אוהבת הכי את מאק ולא אוהבת את ביג שון,פיט ובמיוחד ג'אי
אהוב מאק מילר פחות מתחברת פיט
אני לא מעריצה שלה אבל הכי אהבתי את מאק כי בכללי אהבתי אותו בלי קשר לאריאנה
ופחות מתחברת לפיט.. לא יודעת למה