התחברות הרשמה

האם דמי הבראה נכנסים למשכורת אוטומטית במשכורת יולי אם יש לי ותק של שנה+?

8 ביולי 2019, 19:58
שכרמשכורתדיני עבודה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
סעיף הבראה בתלוש משכורת - מה זה הבראה שכתוב לי בתלוש משכורת?
גם לכם קורה שמרב שאתם מכורים לסטיפס אתם יוצאים מהאתר/ אפליקציה ואחרי כמה שניות נכנסים שוב אוטומטית?
קיבלתי החודש תוספת של 1200 שח למשכורת, יכול להיות שנתנו לי דמי הבראה?
היום העשירי לחודש הגיוני שעוד לא נכנס לי משכורת?
למה עדיין לא נכנסה לי משכורת? נכנסה לכם?
נכנסה לכם כבר משכורת?
היום ה-10 ולא נכנסה לי המשכורת בנתיים, באיזה שעה בדר"כ נכנסת משכורת?
מי שחייל, נכנסה לכם המשכורת במקרה? עוד לא נכנסה לי המשכורת פשוט וזה מוזר..זה אולי בגלל החג?
הגיוני שעדיין לא נכנסה לי המשכורת הצבאית לחשבון?
הגיוני שהמשכורת לא נכנסה עד עכשיו??
איך העשירי היום ולא נכנס לי משכורת?בגלל שיום שבת היום?