4 תשובות
למה שיירדו?
אנונימית
שואל השאלה:
כי בנטפליקס בארצות הברית הם ירדו
יותר נכון יפסיקו לעלות פרקים חדשים מתחילת שנה הבאה
אנונימי
בנטפליקס של ארצות הברית כל העונה היתה עולה רק אחרי שכולה היתה יוצאת, בישראל יצא פרק אחד בשבוע, כנראה בארצות הברית זה פחות הצליח: למשל בריברדייל כי הפרק יצא ביום רביעי והם יכלו להוציא אותו רק בחמישי ככה שרוב האנשים כבר ראו אותו (בcw) ובישראל אין לנו עוד איך לראות פרקים חדשים ואחוזי הצפיה גבוהים אז אין להם סיבה להוריד את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה בלי קשר לאחוזי צפייה
זה בגלל שהחברה שמפיקה את הסדרה (warner brothers) עושה לעצמה streaming service כמו נטפליקס ומורידה את כל התכנים שלהם מנטפליקס כמו ריברדייל הפלאש ה 100
אז בגלל זה שאלתי כי לא ידעתי אם זה יהיה פה בארץ גם :/
אנונימי