4 תשובות
אני מאוד בעד. בסיס סגור זה לא כיף.
מעולה, אין שום בעיה, אם התפקיד מאפשר.
והאמת שזה גם מאוד קשה. לקום מוקדם כל יום, לחזור מאוחר, אין באמת זמן פנוי - הכל מתבזבז על נסיעות, ואיך הווי בסיסי.
והאמת שזה גם מאוד קשה. לקום מוקדם כל יום, לחזור מאוחר, אין באמת זמן פנוי - הכל מתבזבז על נסיעות, ואיך הווי בסיסי.
כלום
אפס
באותו הנושא: