11 תשובות
איפה הקישור
אנונימית
שואל השאלה:
הו נכון חחח שחכתי סליחה עכשיו שמתי
הו נכון חחח שחכתי סליחה עכשיו שמתי
אנונימי
קצת מוזר , אבל זה נחמד כזה (יותר יפה ממה שאני אי פעם יצייר) נראלי 6
ולשאלה הראשונה אין ככ מה לעשות אם צבעת.. תנסה לצייר שוב
הוא קצת מוזר אבל מגניב, רואים שיש לך כישרון
לדעתי המבט בעיניים שלו יצא עצוב
לדעתי המבט בעיניים שלו יצא עצוב
אנונימית
שואל השאלה:
למה קצת מוזר?
למה קצת מוזר?
אנונימי
שואל השאלה:
^^זו הכוונה
^^זו הכוונה
אנונימי
כי אני לא ראיתי ציורים כאלו בעבר.. משהו מיוחד וחדש
שואל השאלה:
אני רוצה עכשיו להוסיף לו קעקועים על הפנים, כל מיני סימנים של אנרכיזם וכל זה.. לדעתכם זה יתאים?
אני רוצה עכשיו להוסיף לו קעקועים על הפנים, כל מיני סימנים של אנרכיזם וכל זה.. לדעתכם זה יתאים?
אנונימי
דברים קטנים כן נראלי יתאים
יצא די טוב לדעתי, רק האף טיפה מוזר בעיניי ואני לא בטוח אם הפנים על קו נכון(מאונך לאמצע הפה).
גם תשים לב שבדרך כלל יש קצת מרווח בין האוזן לפאות(השיער שליד האוזן, או במקרה שלך הגלאח) אז תסתכל על זה בתמונות רפראנס להבא, אבל בכללי, אהבתי.
גם תשים לב שבדרך כלל יש קצת מרווח בין האוזן לפאות(השיער שליד האוזן, או במקרה שלך הגלאח) אז תסתכל על זה בתמונות רפראנס להבא, אבל בכללי, אהבתי.
אנונימי
באותו הנושא: