6 תשובות
בת 12 ובן 18 זה בסדר?
בנים מה מוריד ומה מעלה לכן בבנות? (אותו דבר ההפך)
***** זה מוריד/ מעלה ?
אכלתי היום עגבניה ומלפפון כמה קלוריות זה? אני אשמין מזה?
אני 1.70 שוקלת 40 קילו אני שמנה נכון? כמה אני צריכה לרדת כדי להיות רזה?
למה בנות חלשות יותר מבנים?
בנים מה מוריד ומה מעלה לכן בבנות? (אותו דבר ההפך)
***** זה מוריד/ מעלה ?
אכלתי היום עגבניה ומלפפון כמה קלוריות זה? אני אשמין מזה?
אני 1.70 שוקלת 40 קילו אני שמנה נכון? כמה אני צריכה לרדת כדי להיות רזה?
למה בנות חלשות יותר מבנים?
מוריד/מעלה
זה בסדר מה שאכלתי
זה בסדר מה שאכלתי
1.85 גובה שוקלת 23 קילו.
אני שמנה... איך להרזות?
אני שמנה... איך להרזות?
מה הגובה שלכם
בנים מה אתם אוהבים בבנות
האם אני שמנה
ההפגנות של האתיופים
בנים מה אתם אוהבים בבנות
האם אני שמנה
ההפגנות של האתיופים
וגם על פוליטיקה, שכחתי.
אני בשוק! מי שכתבה שהיא שוקלת 40 והיא מטר שבעים חושבת שהיא שמנה והיא חיה בסרט!
באותו הנושא: