40 תשובות
כי אולי את נראית צעירה לגילך
כנראה יש לך פנים של בובה שמקנים לך מראה תעיר
כן, את לא נראית בכלל
אנונימי
זה כנראה גנים של מראה צעיר...
כן לא ראית בכלל
כי את נראית ממש מבוגרת ויש לך קמטים על הפנים.
שואל השאלה:
למה אתה אומר ככה
אנונימית
אחלה מחמאה תקבלי אותה באהבה עוד כמה שנים תביני ותשמחי
כשאת אומרת לא נראית בכלל, את בלתי נראית?
אנונימית
אני 18 ונראה 22
ראיתי אותה, היא לא מכוערת בכלל.. רמה אחרת של יופי.
אנונימית
גם אצלי ככה . אני בת 16 וכולם חושבים שאני בת איזה 12 כשרואים אותי פעם ראשונה . זה מבאס רצח בגילאים האלה אבל לאט לאט זה נהיה כבר מחמאה
לפחות את לא בת 15 וחושבים שאת 20 (כמוני)
ואת נראת צעירה לגילך וזאת ממש מחמאה
אנונימית
כי אין לך זקן
כי כנראה את לא נראת בכלל
מביןן אותך אני יותר גדול ממך וחושבים שאני ילד..את נראית צעירה לגילך גם?
או שאת נראת צעירה לגילך או שאת נראת מבוגרת לגילך
גם לי זה ככה בגלל הגובה אולי?
אני 22.
אם אנמ מתגלח אני נראה בן 15.
לא נראית בכלל
אנונימית
בוא לבר כמוני^רק שאני גם עם גילוח נראה פחות
אנונימי
בייבי פייס ונמוכה וקטנה פיזית/פנים וגוף של זקנה
לא נראית בכלל.לל.לל
קורא לפעמים שאנשים נראים בוגרים או צעירים לגילם.
העתקה העתקה^ xd
אני גם בת 18 ואומרים לי גג16
אנונימית
תסתכלי במראה
חnחnחחn לא נראיתת בכלל *סליחה הייתי חייבת*
כיף לכן באמת אני בת 16
בגל 12 חשבו שאני 16
מגיל 14 התחילו לחשוב שאני 18
בייבי פייס.
אנונימית
תראי... בת דודה שלי בת 22,כולם בטוחים שהיא בת 17
כנראה משהו בך מקנה לך מראה צעיר
תהני מזה, כשהייתי בת 12 אמרו לי "את נראית 16"
אני לא רוצה לדעת איך אני נראית עכשיו
כי את כזאת חמודונת ופצפונת
לאכול אותך❤

חח
אצלי זה הפוך תגידי תודה יאו
זה או שאת נראית צעירה לגילך או נראית בוגרת יותר לגילך, כנראה ככה הם חושבים..
זה כמו שאצלי למשל הרבה חושבים שאני בת 20 שאני בסך הכל בת 17 וחצי, ויש כאלה שחושבים שאני בכלל בת 15...
כי את אוליי נראית לאנשים צעירה/ מבוגרת יותר
זה הכי יתרון שיש
אני מגיל 12 כבר נראת בת 17
אנונימית
טוב דוגרי אני לא אומרת שזה הסיבה אבל ממש יכול להיות שזה זה אולי את לא מתנהגת/ מתלבשת לגילך
נגיד יש בנות שלא עושות שפם וגבות ומוזנחות כאלה שחושבים שהם קטנות בגלל זה אבל שלא תצאי עלי אני לא אומרת שמחייב שאת כזאת אבל יכול להיות
או שבאמת יש לך גוף של ילדה או בייבי פייס
או שאת נראית סתם יותר קטנה
זה הסיבות שיכולות להיות
אנונימית
כי את מתפתחת עד גיל 24
כי כנראה את נראך קטנה לגילך
אולי התכוונו שאת נראית מבוגרת
אנונימי
אני בת 23 ואומרים שאני נראית בת 17 כי יש לי פנים בובתיות קצת..ואני די נמוכה לגילי...יחסית...קחי את זה כמחמאה!