13 תשובות
היית פעם בברית? אני כן, בכמה עשרות. בחיים אף מוהל לא מצץ לתינוק בן שבוע

די עם הספאמים
הוא כן. הוא לא ממש מוצץ לו עכשיו לשון וזה, הוא בסך הכל עוצר את הזרימה של הדם.
אימלה השאלה הזאת הרגה אותי
אתם לא נורמלים
אנונימית
באמת כתוב בוויקיפדיה השלב השלישי של ברית מילה.
אבל בחיים לא נתקלתי בזה שהמוהל מוצץ לתינוק
אנונימית
אכן, יש מציצה. בימינו היא מבוצעת לרוב ע"י קשית, כך אמר לי מוהל שאני מכיר.
ומה המוהל שותה לו את הדם עם קשית כאילו?
או שהוא אשכרה מוצץ עם כל התהליך וזה..?
ממש מציצה מציצה?
אנונימית
הוא מוצץ דרך הקש ויורק.
רציני? למה הוא עושה את זה?
זה לא שפוי, זה מגעיל גם..
אנונימית
וגם חובה הלכתית.
את ברית המילה עושים כי זו חובה, כל הטקס לא שפוי ועם דם.
אף מוהל שפוי לא עושה את זה יותר.
עשו את זה רק פעם ואולי היום מוהלים חרדים קיצוניים
אנונימי
הרב מיכאל שהוא מוהל שאני מכיר ומוצץ באמצעות קשית הוא לא חרדי קיצוני.
שואל השאלה:
מה סוטה? זה מה שכתוב בשלבי הברית
תתפלאו, רבנים רבים אונסים ילדים וילדות אז זה די הגיוני שימצצו לילד שלכם בזמן הברית המילה