14 תשובות
כנ"ל גדול
ממש בא לי
בתור אחד בודד, ממש לא כדאי.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אני גם בודדת
אין לי חברים באמת
אבל משום מה באלי
אנונימית
אני גם רוצה, אבל נראה לי שיהיה מאוד קשה לשרוד ככה בלי תרופות ואוכל כזה נגיש :\ בלי הבעיות האלה הייתי מוכן לטוס עכשיו.
אנונימי
אה והחוסר באינטרט, אני לא מסוגל לחיות בלי אינטרנט :3
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר להביא תרופות איתך וכאילו אם אתה לא תהיה שם לנצח אתה יכול להביא איתך אספקת אוכל
אנונימית
שואל השאלה:
אה כן אינטרנט זה בעיה חח
אנונימית
מתישהו יגמרו התרופות אם תכננת לחיות שם כל החיים חח, גם אין תרופות קסם להרבה מחלות, לפעמים צריכים ניתוחים ושאר ירקות.
אינטרנט אולי אפשר לפתור עם סים שיתחבר ללווין אם יש דבר כזה(לא נראה לי) אבל צריך לפתור קודם את הבעיה עם חשמל שדורשת גנראטור ודלק ואז זו בעיה נוספת חח

קיצור חוזרים לימי הביניים אם הולכים לאי בודד חח.
אנונימי
שואל השאלה:
חח נכון
חוץ מזה שיש לך היגיון
אתה נשמע מה זה חמוד אין לי מושג למה
אנונימית
חח לא יודע אבל תודה אני מניח :)
אנונימי
שואל השאלה:
חח כן אני יודעת שזה היה מוזר להגיד אבל
הרגשתי צורך להגיד את זה בבקשה
אנונימית
חח זה בסדר, נראה לי שמחמאות לא פוגעות באף אחד לרוב :)
אנונימי
יש פה מישהי שאמרה שנולדנו לכלא של עבדות חחח זה כל כך נכון